• Aktuelt
  • Underholdning
  • Livsstil
  • Meninger
  • Uteliv
  • Trening
  • Kultur
foto
Øl har til slutt blitt god business for Lervig og daglig leder Anders Kleinstrup, men seltzeren har ikke slått an. I alle fall ikke ennå. Foto: Jan Inge Haga
Aktuelt

I fjor var lanseringen en kjempenyhet, men her hjemme tok trenden aldri av

I 2020 skulle seltzeren være det nye og friske pustet på drikkefronten, men mottakelsen har vært lunken. Det er det spesielt én årsak til, mener bryggeriene.

Håvard Tanche-Larsen Knutsen, byas
Publisert: 18. mars 2021 kl. 15:51
Artikkelen er mer enn to år gammel
Del denne artikkelen på Twitter Del denne artikkelen på e-post
Ansvarlig trd.by
Line Dreier Pevik
Utviklingsredaktør Adresseavisen
Christer Solbakk Johnsen
Sjefredaktør Adresseavisen
Kirsti Husby
Kontakt og tips
trd.by@adresseavisen.no
Telefon
46 40 72 00

Adresseavisen arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk. Se også Redaktøransvar. Adresseavisen har ikke ansvar for innhold på eksterne nettsider som det lenkes til. Alt innhold er opphavsrettslig beskyttet 2023 © Adresseavisen.

Informasjon om bruk av «cookies» og personvernpolicy.