• Aktuelt
  • Underholdning
  • Livsstil
  • Meninger
  • Uteliv
  • Trening
  • Kultur
foto
Nettbutikkansvarlig Kaja Ødegård (25) og butikksjef Isabel Køhler (25) elsker lukta som kanskje er denne butikkens sterkeste varemerke. Foto: Michelle Bjellmo
Livsstil

«Alle» kommenterer lukta på denne butikken i Midtbyen

Lush bruker ikke en krone på markedsføring, men lar kundene lokkes av lukta.

Michelle Bjellmo
Publisert: 13. januar 2016 kl. 16:55 Oppdatert: 13. januar 2016 kl. 16:55
Artikkelen er mer enn sju år gammel
Del denne artikkelen på Twitter Del denne artikkelen på e-post
Utforsk tema:
  • Midtbyen
  • Miljø
  • Shopping
  • Trondheim
Ansvarlig trd.by
Line Dreier Pevik
Utviklingsredaktør Adresseavisen
Christer Solbakk Johnsen
Sjefredaktør Adresseavisen
Kirsti Husby
Kontakt og tips
trd.by@adresseavisen.no
Telefon
46 40 72 00

Adresseavisen arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk. Se også Redaktøransvar. Adresseavisen har ikke ansvar for innhold på eksterne nettsider som det lenkes til. Alt innhold er opphavsrettslig beskyttet 2023 © Adresseavisen.

Informasjon om bruk av «cookies» og personvernpolicy.