• Aktuelt
  • Underholdning
  • Livsstil
  • Meninger
  • Uteliv
  • Trening
  • Kultur
foto
- Det er irriterende at et så stort selskap som Rema 1000 ikke bare bruker samme navn, men samme markedsføringskonsept som oss også, sier Jeremy Davis-Barbala. Han og kona Astri Barbala startet frisørsalongen «Æ studio» i fjor.
Aktuelt

- Rema 1000 er «cheesy» og spiller på det kleine trønderske

«Hei, Rema! «Æ» va først!» står det i vinduet til frisørsalongen «Æ studio» i Trondheim.

Lina Leth-Olsen
Publisert: 13. januar 2017 kl. 12:43
Artikkelen er mer enn seks år gammel
Del denne artikkelen på Twitter Del denne artikkelen på e-post
Utforsk tema:
  • Frisør
  • Trondheim
  • Mote
  • Nyhetern
Ansvarlig trd.by
Line Dreier Pevik
Utviklingsredaktør Adresseavisen
Christer Solbakk Johnsen
Sjefredaktør Adresseavisen
Kirsti Husby
Kontakt og tips
trd.by@adresseavisen.no
Telefon
46 40 72 00

Adresseavisen arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk. Se også Redaktøransvar. Adresseavisen har ikke ansvar for innhold på eksterne nettsider som det lenkes til. Alt innhold er opphavsrettslig beskyttet 2023 © Adresseavisen.

Informasjon om bruk av «cookies» og personvernpolicy.