• Aktuelt
  • Underholdning
  • Livsstil
  • Meninger
  • Uteliv
  • Trening
  • Kultur
foto
Chanette Jessen lurte i et leserinnlegg til Trd.by hvorfor hun enten måtte ringe eller møte opp personlig for å bestille billetter når de uten rullestol kan gjøre det over nett. Vi spurte Ticketmaster om dette.
Aktuelt

Har vært plaget med at handicap-billetter kjøpes av andre

Chanette Jessen (24) synes det er tungvint for dem som har ledsagerordning å bestille billett, det får hun medhold i fra Handicapforbundet.

Ina Sand Solli
Publisert: 28. november 2017 kl. 16:32 Oppdatert: 28. november 2017 kl. 17:11
Artikkelen er mer enn fem år gammel
Del denne artikkelen på Twitter Del denne artikkelen på e-post
Utforsk tema:
  • Arrangement
  • Kultur
  • Nyhetern
Ansvarlig trd.by
Line Dreier Pevik
Utviklingsredaktør Adresseavisen
Christer Solbakk Johnsen
Sjefredaktør Adresseavisen
Kirsti Husby
Kontakt og tips
trd.by@adresseavisen.no
Telefon
46 40 72 00

Adresseavisen arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk. Se også Redaktøransvar. Adresseavisen har ikke ansvar for innhold på eksterne nettsider som det lenkes til. Alt innhold er opphavsrettslig beskyttet 2023 © Adresseavisen.

Informasjon om bruk av «cookies» og personvernpolicy.