• Aktuelt
  • Underholdning
  • Livsstil
  • Meninger
  • Uteliv
  • Trening
  • Kultur
foto
KRISTISKE: Forbrukerombudet mener Vipps er et navn som gir assosiasjoner til, og en forventning om, at den er rask og enkel i bruk for alle kunder, hvilket ikke alltid er tilfelle. Det bør ifølge Forbrukerombudet komme tydeligere frem i markedsføringen. Foto: Marte Christensen
Aktuelt

- DNBs Vipps-reklame er ulovlig

200.000 nordmenn skal ha lastet ned appen. Nå tvinges banken til å ta grep.

Geir Amundsen og Nicoline Haugsvær
Publisert: 20. juli 2015 kl. 14:48 Oppdatert: 20. juli 2015 kl. 14:49
Artikkelen er mer enn sju år gammel
Del denne artikkelen på Twitter Del denne artikkelen på e-post
Utforsk tema:
  • Økonomi
  • Forbruker
  • Nyhetern
Ansvarlig trd.by
Line Dreier Pevik
Utviklingsredaktør Adresseavisen
Christer Solbakk Johnsen
Sjefredaktør Adresseavisen
Kirsti Husby
Kontakt og tips
trd.by@adresseavisen.no
Telefon
46 40 72 00

Adresseavisen arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk. Se også Redaktøransvar. Adresseavisen har ikke ansvar for innhold på eksterne nettsider som det lenkes til. Alt innhold er opphavsrettslig beskyttet 2023 © Adresseavisen.

Informasjon om bruk av «cookies» og personvernpolicy.