• Aktuelt
  • Underholdning
  • Livsstil
  • Meninger
  • Uteliv
  • Trening
  • Kultur
foto
- Det er litt som toilldagen. Når det er toilldag én dag, så funker det veldig bra. Folk går kokos. Men når det spres utover en hel uke, så mister det litt av effekten, tror Olav Svartøien i HK Reklamebyrå. Foto: morten antonsen/montasje
Aktuelt

#nyhetern: - Dette er å vanne ut black friday

Den amerikanske shoppinghelligdagen black friday har tatt Norge med storm. Nå utvider flere butikker shoppingdagen til å vare én uke.

 NTB
Publisert: 24. november 2015 kl. 07:48 Oppdatert: 24. november 2015 kl. 08:20
Artikkelen er mer enn sju år gammel
Del denne artikkelen på Twitter Del denne artikkelen på e-post
Utforsk tema:
  • BIL
  • Politi
  • Shopping
  • Nyhetern
Ansvarlig trd.by
Line Dreier Pevik
Utviklingsredaktør Adresseavisen
Christer Solbakk Johnsen
Sjefredaktør Adresseavisen
Kirsti Husby
Kontakt og tips
trd.by@adresseavisen.no
Telefon
46 40 72 00

Adresseavisen arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk. Se også Redaktøransvar. Adresseavisen har ikke ansvar for innhold på eksterne nettsider som det lenkes til. Alt innhold er opphavsrettslig beskyttet 2023 © Adresseavisen.

Informasjon om bruk av «cookies» og personvernpolicy.